1. A PERUGINA

    Začiatky 1907-1928
    Svetoznáma a stále pôsobiaca cukrárenská spoločnosť bola založená v roku 1907 Luisa Spagnoli, jej manžel Annibale Spagnoli a Giovanni Buitoni. Na začiatku mal v Perugii malý rohový obchod v centre mesta, ale rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť sa stala hlavným cukrárskym priemyslom v Taliansku a na celom svete.

    Názov Luisa Spagnoliho je vytvorenie slávnej čokolády BACI, ale vlastné cukrárske vynálezy spoločnosti Luisa zahŕňali darované čokoládové vajce, dnešné sladkosti Grifo, Luisa a Rossella.

    Spočiatku v Taliansku pracovali detské škôlky a škôlky v továrni. Počas prvej svetovej vojny, zatiaľ čo muži bojovali na fronte, boli ženy nútené, ale mali možnosť pracovať samostatne a hľadať. Pre mnohých to prinieslo nový štart do života. Luisa Spagnoli už považovala za dôležité vytvoriť spoločnosť na pomoc právam žien a rozvoju ich talentov, ako aj ich tradičnú úlohu v každodennom živote. Luisa sa aktívne podieľala na živote spoločnosti až do svojho života ako jej synovia, ktoré sa podieľali na vedení Peruginy až do 70. rokov.
  2. ZÁKLADY DIVATHATU

    1920
    Luisa Spagnoli a jej syn Mario sa veľmi zaujímajú o narodenie tohto módneho domu a sú nadšení v jej chovateľských aktivitách. V dvadsiatych rokoch 20. storočia bolo založené úspešné plemeno hydiny, ktoré v krátkom čase získalo veľa uznania na národnej úrovni. Na konci dvadsiatych rokov dostala Luisa angorský králik za svoje narodeniny. Zatiaľ čo hladil králika, všimol si, že králik mal jemné vlasy. Potom si myslel, že vyrába textilné vlákna z vlasov angolských vlasov, ktoré prvýkrát začal chovať v Taliansku. Kvôli výberu chovu sa chovajú králiky najkrajších mäkkých chlpov. Králičie vlasy boli vyrobené z vlákien, ktoré boli od roku 1928 pletenými výrobkami. Kvôli veľkému dopytu po kasmátových výrobkoch sa výrobky z jemnej angíny, ktoré boli nahradené výrobkom, stali veľmi populárnymi po celom svete. V roku 1928 sa narodila Luisa Spagnoli Divatház.
  3. A SPAGNOLI ANGÓRA

    1930
    SPAGNOLI ANGÓRA V tridsiatych rokoch minulého storočia vláda takisto pozorovala a podporovala šľachtenie v Anglicku, iniciovala národné projekty na podporu králičieho chovu, aby využila králiky pre svoje mäso, vlasy a kožušinu pre najcennejšie a najrozmanitejšie využitie. Luisa Spagnoli a jej rodina patentovali tzv. "Spaghetti angora", ktorá bola dnes získaná a zozbieraná špeciálnym procesom česania z králičieho kožušiny. Mäkké, inovatívne vlákna sa používajú ako surovina pre výrobky z pletených výrobkov, ktoré boli obrovským úspechom v Taliansku i vo svete. V roku 1935 vzniklo Národné národné mesto pre Modu, a potom Spagnoli angora už začala svoje dobývanie. V tom istom roku Luisa zomrel vo veku 57 rokov, ale jeho sen pokračoval a realizoval jeho synovia Mario Spagnoli prevzali kontrolu nad spoločnosťou.
  4. BUDOVANIE BUSINESS NETWORK

    1940
    Mario Spagnoli prevzal vedenie spoločnosti po predčasnej smrti jeho matky. V 40. rokoch sa módna budova neustále vyvíjala a rozvíjala napriek ekonomickým ťažkostiam. V roku 1940 sa otvoril prvý obchod v Perugii, po ktorom nasledovala Florencia v roku 1941 av Ríme v roku 1943. Vďaka rozšíreniu v Taliansku boli produkty Spagnoli známe a vyhľadávané v mnohých krajinách po celom svete. Slávne módne domy tiež objednali produkty Angora z nich, napríklad Saks v New Yorku alebo Lanvin Sport a Schiaparelli v Paríži.
    Od roku 1947 začala talianska móda postupne prelomiť hegemóniu francúzskej módy, koncepcia Made in Italy sa odvtedy začala pochváliť. Pod vedením spoločnosti sa spoločnosť Mario Spagnoli snažila navrhnúť a ponúknuť kvalitné odevy a haute couture za prijateľné ceny.
    Okrem obchodnej vedenie Mario Spagnoli venoval veľa času a energie, aby produktov módny dom je surový angora angorskej plemeno prenosu hmoty, liečba je založená na daň z králičej srsti, vývoj a patentovanie zariadenia zvyknutí.
  5. NOVÝ ROK A DOBA RASTU

    1950
    Po ťažkostiach 40. rokov, Po druhej svetovej vojne módny dom vstúpil na cestu nezastaviteľného pokroku. Bombardovaná továreň bola prestavaná s obrovským stavebným komplexom. Okrem rozvoja centra sa kladie dôraz aj na výstavbu obchodnej siete v Taliansku, po ktorej sa začalo otvorenie obchodu vo veľkých mestách Talianska. Spoločnosť začala vyrábať nové suroviny, ako je merinfleur, vlnený dres, bavlnené tričko alebo patentovaná ušľachtilá zbrusu nová produktová rada. Okrem inovácií zohral dôležitú úlohu aj mechanizácia a nárast počtu zamestnancov, ktorý bol takmer trojnásobný v rokoch 1950 až 1956. Počet obchodov v Taliansku narastá. Salóny Luisa Spagnoli sa otvorili v najprestížnejších centrálnych štvrtiach najväčších talianskych miest.
  6. LUISA SPAGNOLI DOBÝVA SVET

    1960
    V roku 1960 prevzal riaditeľ spoločnosti spoločnosť Mario, Lino Spagnoli. Hoci mnohé krajiny známe a hľadali produkty Spagnoli na celom svete, značka bola spustená v tomto klasickom zmysle vo svete. Oni tiež otvorili dohodu v Dallase, boli prítomní v Nemecku a Holandsku. V šesťdesiatych rokoch bola značka už značne zastúpená v sedemdesiatich krajinách.
    Celebrity oslavovali modely ako Gábor Zsazsa Sophia Loren, sestry Kesslera, Virna Lisi, Anna Magnani alebo Esther Williams. V roku 1968 otvorila Galleria Vittorio Emanuele svoje dvere a stále tam pôsobí.
  7. STANOVENIE STABILITY A ROZVOJA

    1970
    Boli tam obrovské zmeny vo svete. Minit bol nahradený Maxi, Drama, Work Strikes, Flower Power, Hippie Freedom Feeling - tieto javy určovali desaťročie. Podobné zmeny nastali aj v spoločnosti. Vďaka talentu Lina Spagnoliho, ktorý v rokoch 1960 až 1986 riadil spoločnosť - úspech spoločnosti je neporušený, jeho vývoj je príkladom. V sedemdesiatych rokoch sa zaviedli nové decentralizované výrobné procesy, ktoré ešte viac zefektívnili výrobu vysoko kvalitných výrobkov najvyššej kvality. Nadobudnutím cenného know-how materskej spoločnosti boli jednotlivé výrobné procesy prevedené z domácich na družicové spoločnosti, aby sa v regióne vytvorili viac pracovných miest a prosperity.
  8. OBNOVENIE TECHNOLOGICKÉHO VÝVOJA

    1980
    Po skoršej smrti Lina Spagnoliho v roku 1986 prevzala Nicoletta Spagnoli vedenie spoločnosti. Toto desaťročie prinieslo nespočetné technologické inovácie do života spoločnosti. Spoločnosť úplne outsourcuje svoje výrobné procesy na vonkajšie továrne, je však jedným z naj automatizovanejších skladov v Európe. Centrála bola umiestnená v podnikaní v osemdesiatych rokoch, aby bolo možné optimalizovať sledovanie produktov. Modely boli spustené programom CAD. Módne trendy v 80. rokoch, vrátane modelu nezávislej mestskej ženy, sú zvýraznené v kolekcii módnych domov. Vyjadrenie osobnosti, jednoducho elegantná hlavná línia desaťročia.
  9. RE-NEWALS: Klasické a moderné spojenie

    1990-TŐL NAPJAINKIG
    Éra globalizácie a luxusného marketingu. Nevyčerpateľná spotreba a očividný optimizmus. Počas tohto obdobia sa haute couture stáva fázou slobodnej tvorivosti a nádejného experimentovania. Nová myšlienka krásy sa dostáva do popredia, stáva sa stále stereotypnejšia a prináša ju do klasickej a modernej zmesi nových perspektív. Základnou filozofiou Luisa Spagnoli je, že je založená na minulosti, tradíciách, ale pri zohľadnení súčasných trendov a očakávaní. Táto filozofia viedla spoločnosť na začiatku deväťdesiatych rokov, kedy bola úplne transformovaná na podniky. V elegantnom prostredí sa farby a tvary kombinujú luxusne a prakticky s ľahkou eleganciou. Pokračujúce inovácie v používaní materiálov hľadá tím dizajnérov spoločnosti, často s novými, prekvapujúcimi kombináciami.
    Zachovanie klasických hodnôt, foriem a ich prispôsobenie súčasným požiadavkám spája inováciu a tradíciu s arsovým básnikom Luisom Spagnolim.